Atteikšanās no līguma, kvalitatīvu preču atgriešana:


1. www.ravalux.eu pircējam (“Pircējs”), kas ir patērētājs (fiziska persona), ir tiesības, nenorādot iemeslus, 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no Preces, ja tā netika lietota, sabojāta vai tās izskats pēc būtības nav mainījies, t. i., preces vai tās iepakojuma izskatam tika veiktas tikai tādas izmaiņas, kas bija nepieciešamas, lai apskatītu saņemto preci. Pircējam šīs tiesības jāizmanto atbildīgi un prece jāatgriež oriģinālā kārtīgā iepakojumā, tāpat jāatgriež visas Preces komplektējošās daļas. Preces atgriešanas izdevumi ir jāsedz Pircējam.
2. Atgriežot Preces, Pircējs atbild par preču vērtības samazināšanos, kas radās saistībā ar darbībām, kas nav nepieciešamas, lai konstatētu Preces veidu, īpašības un darbību.
3. Preču atgriešana veicama klientu apkalpošanas centrā.
4. Saņemot atgriezto preci un novērtējot tās kvalitāti, Pārdevējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preces atgriešanas atmaksā Pircējam naudu par Preci un tās piegādes izdevumus. Ja tiek atgriezta tikai daļa Preču, piegādes izdevumi netiek atmaksāti. Pārdevējam nav pienākums segt šādus preču atgriešanas izdevumus.
5. Prece ir jāatgriež oriģinālajā iepakojumā (ar instrukciju un garantijas talonu, ja norādītie dokumenti tika piegādāti kopā ar preci). Atgriežot ir jāiesniedz PVN faktūrrēķins un jānorāda pasūtījuma numurs.
6. Par atgriežamās Preces komplektāciju atbild Pircējs. Ja Prece nav nokomplektēta, Pārdevējs nepieņem atgriežamās Preces.
7. Pircējs nevar izmantot tiesības atgriezt interneta veikalā pirktās Preces, ja:
7.1. Prece tiek izgatavota pēc Pircēja norādījumiem vai Prece ir nepārprotami personalizēta (pielāgota Pircēja personīgajām vajadzībām);
7.2. Pircējs ir atvēris iepakojumu Precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
8. Tiesības, kas paredz, nenorādot iemeslus, 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no distances līguma, uz juridiskām personām (uzņēmējiem) neattiecas.

 

Preces kvalitāte:


9. Preču fotogrāfijas ir paredzētas tikai ilustratīviem nolūkiem, oriģinālie produkti var atšķirties no attēlotajiem. Norādītās fotogrāfijas nevar tikt izmantotas kā pretenziju pamats. Prece uzskatāma par atbilstošu, ja tā atbilst interneta veikalā sniegtajam paraugam, modelim vai aprakstam.
10. Ja piegādāta neatbilstošas kvalitātes Prece, Pircējs var vērsties klientu apkalpošanas centrā, pēc adreses Slokas iela 52N.
11. Garantijas apkalpošanas ilgums ir no 7 līdz 30 (septiņām līdz trīsdesmit) kalendārajām dienām. Izņēmuma gadījumos, ja Preces tiek sūtītas uz garantijas apkalpošanas centriem citā ES valstī, preces garantijas apkalpošanas process var ilgt no 14 līdz 50 (četrpadsmit līdz spiecdesmit) kalendārajām dienām, atkarībā no preces rakstura. Uzsveram, ka visos gadījumos garantijas apkalpošanas procesu cenšamies īstenot pēc iespējas īsākā laika periodā.
12. Preces ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tādā gadījumā, ja nav pārkāpti Preces ekspluatācijas noteikumi. Pirms Preces lietošanas Pircējam rūpīgi jāizlasa Preces ekspluatācijas instrukcija, ja tāda ir.
13. No garantijas apkalpošanas centra un/vai Pārdevēja nepaņemtās, garantijas apkalpošanai nodotās Preces tiek uzglabātas 3 (trīs) mēnešus. Šo termiņu sāk skaitīt no pirmā paziņojuma Pircējam, izmantojot tā norādīto kontaktinformāciju (tālruni, e-pasta adresi u. tml.), par to, ka Pircējs var saņemt Preci, kas atgriezās no garantijas apkalpošanas centra. Ja Pircējs nesaņem Preces norādītajā termiņā, Pārdevējam ir tiesības Preces vairs neuzglabāt, Prece var tikt utilizēta. Šādā gadījumā Pārdevējs nav atbildīgs par nesaņemtajā Precē palikušo Pircēja informāciju un citiem Pircēja zaudējumiem, kas radās saistībā ar šādu Preces iznīcināšanu.
14. Pārdevēja sniegtā garantija neierobežo Pircēja tiesības, kuras, iegādājoties neatbilstošas kvalitātes preci vai pakalpojumu, nosaka tiesību akti. Strīdi par preču kvalitāti, atgriešanas un citiem pirkšanas-pārdošanas nosacījumiem risināmi Preču pirkšanas-pārdošanas noteikumu noteiktajā kārtībā un pamatojoties uz Latvijas Republikas tiesību aktiem.
15. Uz visiem Jūsu jautājumiem labprāt atbildēsim pa e-pastu info@ravalux.eu un tālruni +371 24668896.
16. Strīdi starp Pircēju un Pārdevēju risināmi savstarpēju sarunu ceļā. Ja Pārdevējs atsakās apmierināt Pircēja sūdzību vai Pircējs nepiekrīt Pārdevēja piedāvātajiem risinājumiem un nosaka, ka tā tiesības vai intereses tika pārkāptas, Pircējs var iesniegt sūdzību Patērētāju ārpustiesas strīdu risināšanas komisijā , kas risina patērētāju strīdus (vairāk informācijas par strīdu risināšanu pieejama http://www.ptac.gov.lv/lv).
17. Papildus iepriekš norādītajam, Pircējs var izmantot elektronisko strīdu risināšanas platformu (ODR), lai atrisinātu strīdus par interneta vietnē pirktajām precēm vai pakalpojumiem. Vairāk informācijas http://ec.europa.eu/odr.


Neatbilstošas kvalitātes vai nepilnas komplektācijas:


18. Pircējs, kurš vēlas iesniegt sūdzību par neatbilstošas kvalitātes vai nepilnas komplektācijas Precēm, to var izdarīt preču saņemšanas punktos, atgriešanas nodaļā vai pa e-pastu info@ravalux.eu.
19. Sniedzot sūdzību, Pircējam ir jānorāda šāda informācija:
19.1. Preces pasūtījuma numurs;
19.2. Jānorāda/jānosauc Preces defekts, bojājuma pazīmes vai trūkstošā daļa;
19.3. Jāiesniedz citi pierādījumi, piemēram, preces fotogrāfija, defekta vietas fotogrāfija (ja tas ir mehānisks bojājums un to ir iespējams nofotografēt), Preces iepakojuma fotogrāfija u. c.
20. Iesniedzot sūdzību, Pircējam ir jānorāda viens no pretenzijas atrisināšanas veidiem:
20.1. Pārdevējam bez atlīdzības saprātīgā termiņā jānovērš Preces neatbilstība - trūkumi, ja trūkumus iespējams novērst;
20.2. attiecīgi samazināt pirkuma cenu;
20.3. aizstāt Preci ar analoģisku atbilstošas kvalitātes Preci, izņemot gadījumus, ja trūkumi ir nelieli vai tie radās Pircēja vainas dēļ;
20.4. atcelt Līgumu un atmaksāt Pircējam par Preci samaksāto naudas summu, ja neatbilstošas kvalitātes Preces pārdošana ir būtisks pasūtījuma pārkāpums.
21. Izskatot pretenziju, atbilde jāsniedz 14 (četrpadsmit) dienu laikā. Naudas atmaksas gadījumā, Pārdevējs Pircējam atmaksā naudu par Preci un tās piegādes izdevumus. Ja tiek atgriezta tikai daļa Preču, piegādes izdevumi netiek atmaksāti.


Bojāts sūtījums:


22. Uz mājām piegādāta sūtījuma kvalitāti pārbaudiet kurjera klātbūtnē. Ja konstatējāt, ka tas ir bojāts:
22.1. norādiet to kurjeram, kurš piegādājis Preci;
22.2. sūtījuma piegādes dokumentā atzīmējiet, ka iepakojumam ir bojājumi un kopā ar kurjeru aizpildiet Iepakojuma bojājumu (pārbaudes) aktu;
22.3. pārbaudiet iepakojumu iekšpusē esošās Preces un, ja tās ir bojātas, bojājumus fiksējiet ar fotogrāfijām. Fotogrāfijas būs nepieciešamas Preču atgriešanas procedūrai;
22.4. ja iepakojums nav bojāts, kurjera klātbūtnē Preces pārbaudīt nevajag. Ja pieņemat sūtījumu un parakstāt dokumentus, tiek pieņemts, ka sūtījums ir piegādāts pienācīgā veidā.